طراحی گرافیک 🖌️| طراحی انواع لوگو | بنر | اینفوگرافیک

طراحی گرافیک

بدون توقف مسیر رسیدن به اهدافتون را با سرعت طی کنید🚀

لیست انواع مختلف طرح های گرافیکی

لوگو چیست؟!

لوگو یک نشانه‌ی گرافیکی که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود که به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود.

از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.

طراحی گرافیک لوگو زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.

لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چهره و مشخصه یک برند است.

بخشی از کسب و کار، محصول یا هویت بصری شما می‌باشد.لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته می‌شود.

در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهنتان می‌رسد به عنوان مثال: کوکا کولا، نایک، اپل و غیره.

 

نمونه کارهای لوگو

بنر وب سایت چیست؟

طراحی گرافیک بنر وب، در واقع برای ایجاد بیشترین تبلیغات ممکن است. بنر های تبلیغاتی، تصاویر تبلیغاتی هستند که در صفحات وب جاسازی شده اند و یک محصول یا برند را به نمایش می گذارند و به وب سایت تبلیغ دهنده لینک دارند.

اکثر شرکت ها از آن ها به یک شکل یا اشکال دیگر استفاده می کنند. زیرا آن ها یک محیط مقرون به صرفه، قابل اندازه گیری و موثر برای افزایش آگاهی از برند هستند.

براساس Google Adsense، موفق ترین اندازه های استاندارد طراحی بنر سایت، عبارتند از:

728 × 90 پیکسل: تابلوی امتیازات

300 × 600 پیکسل: نیم صفحه

300 × 250 پیکسل: مستطیل متوسط

336 × 280 پیکسل: مستطیل بزرگ

 

نمونه کارهای بنر وب

بنرمتحرک چیست؟!

در واقع این بنرها همان تصاویر گرافیکی متحرک هستند و یک نوع بستر تبلیغاتی محبوب به حساب می آیند. برخی افراد به بنرهای تبلیغاتی موشن های بدون صوت و یا گیف نیز می گویند. همانطور که گفته شد این بنرهای تبلیغاتی به منظور معرفی و شناساندن یک کسب و کار به افراد بیشتری استفاده می شوند.

صاحبان کسب و کارهای مختلف، در سال های اخیر بیش از پیش، در سایت ها و شبکه های اجتماعی از بنرهای تبلیغاتی جهت پیشبرد اهداف کاری خود استفاده می کنند. این امر بیشتر با هدف برندینگ و دیده شدن کسب و کار توسط صاحبان آن ها و یا با سفارش آن ها صورت می گیرد.

 

نمونه کارهای بنرمتحرک

اینفوگرافیک چست؟!

اینفوگرافیک ترکیب دو کلمه (Information) به معنای اطلاعات و  (Graphic) است و به تصویری گفته می شود که در آن اطلاعات، آمار در قالب تصویر و با استفاده از نمودارهای گرافیکی، چارت ، آیکون ها و تصاویر جذاب ارائه شود و هدف آن ساده سازی فهم اطلاعات پیچیده و یا جذاب نمودن ارائه اطلاعات باشد.

مهمترین هدف ایجاد و توزیع اینفوگرافیک، ارائه بهتر محتوا و بالابردن ترافیک بازدیدکنندگان است.

 

نمونه کارهای اینفوگرافیک

تعرفه طراحی گرافیک را بصورت لحظه ای بررسی کنید🏆

© تمامی حقوق محفوظ است.